NYJetsFan.com Forums: Best 360 Shooter? - NYJetsFan.com Forums

Jump to content

Toggle shoutbox NYJETSFAN BANTER

Jets pick up option on Wilkerson
Jetsfan115 Icon : (16 April 2014 - 03:33 PM) so i bet powell barely gets any touches this year and goodson gets cut
azjetfan Icon : (16 April 2014 - 03:34 PM) Goodson is as good as gone.
azjetfan Icon : (16 April 2014 - 03:34 PM) With all his legal issues and coming off injury he is done. Possibly even in the NFL
Jetsfan0099 Icon : (16 April 2014 - 03:39 PM) Powell is average anyways.
Chaos Icon : (16 April 2014 - 03:39 PM) @ProFootballTalk 5m

Per source, Chris Johnson's two-year deal has a base value of $8 million, with another $1 million available in incentives based on yardage.
Jetsfan0099 Icon : (16 April 2014 - 03:40 PM) He does a lot of things well, but isn't talented enough. Johnson has breakaway ability still and Ivory is man beast running the football
Jetsfan0099 Icon : (16 April 2014 - 03:41 PM) We will get another WR in the draft. Even in round 2 you can get a starting WR
azjetfan Icon : (16 April 2014 - 04:09 PM) I am still standing by my CB in the first round and WR in the second prediction
santana Icon : (16 April 2014 - 05:19 PM) The title race is bale
azjetfan Icon : (16 April 2014 - 05:34 PM) Sidney rice coming in for a visit
Jetsfan0099 Icon : (16 April 2014 - 05:49 PM) I think the Jets are getting themselves ready to draft best player available
Jetsfan0099 Icon : (16 April 2014 - 05:49 PM) Last year they stuck to their board
HarlemHxC814 Icon : (16 April 2014 - 06:27 PM) if they sign him I think that means they look to take a CB round 1
2JBallar01 Icon : (16 April 2014 - 06:32 PM) “@AdamSchefter: RB Chris Johnson's 2-year deal with Jets has a team option in it for year two. Jets have option to pick up year two at $4M in February 2015.”
Jetsfan0099 Icon : (16 April 2014 - 06:51 PM) @AlbertBreer 2m
Sidney Rice has agreed to terms with the Seahawks on a one-year deal, per source.
Expand
Jetsfan0099 Icon : (16 April 2014 - 06:55 PM) There is really only 2 CBs worth taking at 18
Jetsfan0099 Icon : (16 April 2014 - 06:56 PM) I rather get a offensive playmaker
ganggreen2003 Icon : (16 April 2014 - 06:58 PM) LaMont Jordan was 34
Jetsfan0099 Icon : (16 April 2014 - 06:59 PM) liar
ganggreen2003 Icon : (16 April 2014 - 07:05 PM) He wore #34 when he played for the JETS
ganggreen2003 Icon : (16 April 2014 - 07:05 PM) I should know I met him at an event in his last year with the JETS before he went to Oakland
ganggreen2003 Icon : (16 April 2014 - 07:05 PM) GFYS 0099 you shit talker
HarlemHxC814 Icon : (16 April 2014 - 07:06 PM) http://www.nydailyne...entry-1.1758342
HarlemHxC814 Icon : (16 April 2014 - 07:06 PM) there's no reason we can't have someone off this site on that list too
azjetfan Icon : (16 April 2014 - 07:08 PM) Rice resigned with Seattle
Jetsfan0099 Icon : (16 April 2014 - 07:08 PM) did you scare him into going to Oakland?
Chaos Icon : (16 April 2014 - 08:18 PM) unfortunately those sites are too much bigger than our
MikeGangGree... Icon : (16 April 2014 - 10:51 PM) WOOOO
santana Icon : (16 April 2014 - 11:01 PM) I'm sure it's possible but this isn't a blog site as much as its a login and yell about the jets site
santana Icon : (16 April 2014 - 11:01 PM) WOO
Chaos Icon : (17 April 2014 - 07:39 AM) yeah...TheGangGreen didn't participate either. they're represented as a forum too on Google
Jetsman05 Icon : (17 April 2014 - 01:11 PM) offesnive tehhhh
santana Icon : (17 April 2014 - 01:46 PM) 05 on point today
santana Icon : (17 April 2014 - 02:36 PM) lol
ganggreen2003 Icon : (17 April 2014 - 05:31 PM) It's 0099's favorite day of the year
ganggreen2003 Icon : (17 April 2014 - 05:32 PM) it's National High-5 day :WTF:
ganggreen2003 Icon : (17 April 2014 - 05:32 PM) who the hell high 5's people anymore
ganggreen2003 Icon : (17 April 2014 - 05:32 PM) just dap and leave it there
santana Icon : (17 April 2014 - 05:43 PM) everyone high 5s
santana Icon : (17 April 2014 - 05:44 PM) bubba watson when he won the masters last weekend went through a gauntlet of high 5s
Jetsfan0099 Icon : (17 April 2014 - 06:05 PM) GG03 is the high 5 master
Jetsfan0099 Icon : (17 April 2014 - 06:07 PM) FIRE IDZIK
Mr_Jet Icon : (17 April 2014 - 10:45 PM) People don't dap anymore either.
ganggreen2003 Icon : (18 April 2014 - 04:43 PM) Dapping is more manly than high 5ing which is really really really girly
Jetsfan0099 Icon : (18 April 2014 - 06:05 PM) gg03 doesn't like that people left him hanging
Resize Shouts Area

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Best 360 Shooter? Suggestions?

#1 User is offline   ganggreen_ewok Icon

  • 06 M. I. P. Award
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 4,813
  • Joined: 18-April 05
  • Gender:Male
  • Location:MEOWSBURG
  • Interests:Strolling on shady streets, you know the usual

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 05 June 2007 - 10:47 PM

So I just got my 360 and my LCD TV after 4 months of shit, and the only games I got are Madden and Halo. Now I want a chooter, specifically for online play, and I don't know which to choose. Suggestions?

View Postganggreen_ewok, on 13 June 2011 - 07:43 PM, said:

"And once again, the meow became a roar"


Posted Image
0

#2 User is offline   kobeskool Icon

  • D Coordinator
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 2,925
  • Joined: 13-November 06
  • Gender:Male

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 05 June 2007 - 10:49 PM

QUOTE (ganggreen_ewok @ Jun 5 2007, 10:47 PM) <{POST_SNAPBACK}>
So I just got my 360 and my LCD TV after 4 months of shit, and the only games I got are Madden and Halo. Now I want a chooter, specifically for online play, and I don't know which to choose. Suggestions?

Rainbow SIx Vegas. Its pretty tight.
0

#3 User is offline   LeonhardSkynyrd36 Icon

  • D Coordinator
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 2,845
  • Joined: 29-May 05
  • Gender:Male
  • Location:ATL GA
  • Interests:Progression

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 06 June 2007 - 03:35 PM

yeah i agree with kobeskool RSLV and Halo 3 when it comes out. you could try ghost recon if you want, i didnt find it that fun though
ColesReturns87
0

#4 User is offline   socaljetsfan Icon

  • Pro Bowl
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 519
  • Joined: 01-August 05

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 06 June 2007 - 05:10 PM

RSLV is alrite its really hard to get the hang of it, i still havent after a month or two. Call of Duty 2 is a very good game especially online.

"No sugar? Damn. Y'all ain't never got two things that match. Either y'all got Kool-aid, no sugar. Peanut butter, no jelly. Ham, no burger. Daaamn." -Smokey
0

#5 User is offline   ganggreen_ewok Icon

  • 06 M. I. P. Award
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 4,813
  • Joined: 18-April 05
  • Gender:Male
  • Location:MEOWSBURG
  • Interests:Strolling on shady streets, you know the usual

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 07 June 2007 - 12:29 AM

QUOTE (ColesReturns87 @ Jun 6 2007, 03:35 PM) <{POST_SNAPBACK}>
yeah i agree with kobeskool RSLV and Halo 3 when it comes out. you could try ghost recon if you want, i didnt find it that fun though



QUOTE (socaljetsfan @ Jun 6 2007, 05:10 PM) <{POST_SNAPBACK}>
RSLV is alrite its really hard to get the hang of it, i still havent after a month or two. Call of Duty 2 is a very good game especially online.

I'll get both. Trying to find a copy of crackdown, not gonna buy that game, just for the beta multiplayer.

View Postganggreen_ewok, on 13 June 2011 - 07:43 PM, said:

"And once again, the meow became a roar"


Posted Image
0

#6 User is offline   LeonhardSkynyrd36 Icon

  • D Coordinator
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 2,845
  • Joined: 29-May 05
  • Gender:Male
  • Location:ATL GA
  • Interests:Progression

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 07 June 2007 - 12:55 AM

yeah halo 3 beta ends june 10 so you should hurry
ColesReturns87
0

#7 User is offline   S-Dubb Icon

  • 2008 Best Insider Award
  • Icon
  • View blog
  • Group: Assistant Admin
  • Posts: 31,128
  • Joined: 02-May 05
  • Gender:Male
  • Location:---
  • Interests:Hardcore Jets & Knicks fan - Gym rat - health and nutrition - family man and proud father.

    Twitter: @NYJETSFANCOM

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 07 June 2007 - 08:57 AM

Rainbow 6 vegas is the best shooter on the market right now. hands down!
0

#8 User is offline   ganggreen_ewok Icon

  • 06 M. I. P. Award
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 4,813
  • Joined: 18-April 05
  • Gender:Male
  • Location:MEOWSBURG
  • Interests:Strolling on shady streets, you know the usual

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 07 June 2007 - 11:45 AM

QUOTE (ColesReturns87 @ Jun 7 2007, 12:55 AM) <{POST_SNAPBACK}>
yeah halo 3 beta ends june 10 so you should hurry

Damn, did not know that. Thank You

QUOTE (S-Dubb @ Jun 7 2007, 08:57 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Rainbow 6 vegas is the best shooter on the market right now. hands down!

Is it good for online play?

View Postganggreen_ewok, on 13 June 2011 - 07:43 PM, said:

"And once again, the meow became a roar"


Posted Image
0

#9 User is offline   socaljetsfan Icon

  • Pro Bowl
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 519
  • Joined: 01-August 05

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 07 June 2007 - 07:56 PM

QUOTE (ganggreen_ewok @ Jun 7 2007, 11:45 AM) <{POST_SNAPBACK}>
Damn, did not know that. Thank You
Is it good for online play?

Like i said tough to get used to. The online play is pretty hard with all the people that play.

"No sugar? Damn. Y'all ain't never got two things that match. Either y'all got Kool-aid, no sugar. Peanut butter, no jelly. Ham, no burger. Daaamn." -Smokey
0

#10 User is offline   ganggreen_ewok Icon

  • 06 M. I. P. Award
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 4,813
  • Joined: 18-April 05
  • Gender:Male
  • Location:MEOWSBURG
  • Interests:Strolling on shady streets, you know the usual

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 09 June 2007 - 11:43 PM

okie dokie, it'll take a few days to master but shit i got all summer

View Postganggreen_ewok, on 13 June 2011 - 07:43 PM, said:

"And once again, the meow became a roar"


Posted Image
0

#11 User is offline   socaljetsfan Icon

  • Pro Bowl
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 519
  • Joined: 01-August 05

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 09 June 2007 - 11:53 PM

QUOTE (ganggreen_ewok @ Jun 9 2007, 11:43 PM) <{POST_SNAPBACK}>
okie dokie, it'll take a few days to master but shit i got all summer

haha ya thats true

"No sugar? Damn. Y'all ain't never got two things that match. Either y'all got Kool-aid, no sugar. Peanut butter, no jelly. Ham, no burger. Daaamn." -Smokey
0

#12 User is offline   S-Dubb Icon

  • 2008 Best Insider Award
  • Icon
  • View blog
  • Group: Assistant Admin
  • Posts: 31,128
  • Joined: 02-May 05
  • Gender:Male
  • Location:---
  • Interests:Hardcore Jets & Knicks fan - Gym rat - health and nutrition - family man and proud father.

    Twitter: @NYJETSFANCOM

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 10 June 2007 - 06:40 PM

QUOTE (ganggreen_ewok @ Jun 7 2007, 12:45 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Is it good for online play?


It's the best PERIOD!!! just ask Amen
0

#13 User is offline   LeonhardSkynyrd36 Icon

  • D Coordinator
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 2,845
  • Joined: 29-May 05
  • Gender:Male
  • Location:ATL GA
  • Interests:Progression

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 10 June 2007 - 07:17 PM

not to bring down rslv but i predict that if halo 3 online is as good as halo 2 online (which they def made improvements on during beta) the halo party system will beat out any game on the 360. party system is the shit..... id say halo 3 will have the best online play of any 360 game ever made
ColesReturns87
0

#14 User is offline   ganggreen_ewok Icon

  • 06 M. I. P. Award
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 4,813
  • Joined: 18-April 05
  • Gender:Male
  • Location:MEOWSBURG
  • Interests:Strolling on shady streets, you know the usual

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 10 June 2007 - 07:39 PM

Well yeah but thats not out yet. I get it tomorrow, who's up for popping my 360 cherry, no homo

View Postganggreen_ewok, on 13 June 2011 - 07:43 PM, said:

"And once again, the meow became a roar"


Posted Image
0

#15 User is offline   Amen Icon

  • Head Writer / 2008 Best Mod Award
  • Icon
  • Group: Moderator
  • Posts: 5,518
  • Joined: 17-April 05
  • Gender:Male

  • NFL Team:

Posted 17 June 2007 - 11:29 AM

yeah, you sent me that message to play the other night when i was in the middle of a clan match.. sorry, sir. i should be online for most of the day today.. i'll likely be fuckin with shadowrun for a little while before i fully decide that i don't like the game and send it back to gamefly.
0

#16 User is offline   ganggreen_ewok Icon

  • 06 M. I. P. Award
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 4,813
  • Joined: 18-April 05
  • Gender:Male
  • Location:MEOWSBURG
  • Interests:Strolling on shady streets, you know the usual

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 18 June 2007 - 04:52 PM

QUOTE (Amen @ Jun 17 2007, 11:29 AM) <{POST_SNAPBACK}>
yeah, you sent me that message to play the other night when i was in the middle of a clan match.. sorry, sir. i should be online for most of the day today.. i'll likely be fuckin with shadowrun for a little while before i fully decide that i don't like the game and send it back to gamefly.

Thats cool just hit me up whenever. I think I'm sergeant

View Postganggreen_ewok, on 13 June 2011 - 07:43 PM, said:

"And once again, the meow became a roar"


Posted Image
0

#17 User is offline   S-Dubb Icon

  • 2008 Best Insider Award
  • Icon
  • View blog
  • Group: Assistant Admin
  • Posts: 31,128
  • Joined: 02-May 05
  • Gender:Male
  • Location:---
  • Interests:Hardcore Jets & Knicks fan - Gym rat - health and nutrition - family man and proud father.

    Twitter: @NYJETSFANCOM

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 18 June 2007 - 06:05 PM

gg whats you're gamertag again??

And how do you like the game?
0

#18 User is offline   ganggreen_ewok Icon

  • 06 M. I. P. Award
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 4,813
  • Joined: 18-April 05
  • Gender:Male
  • Location:MEOWSBURG
  • Interests:Strolling on shady streets, you know the usual

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 18 June 2007 - 09:10 PM

QUOTE (S-Dubb @ Jun 18 2007, 06:05 PM) <{POST_SNAPBACK}>
gg whats you're gamertag again??

And how do you like the game?

Kitty Kommander and I love it. This shit is so intense... One of these days we gotta get a nyjetsfan game going

View Postganggreen_ewok, on 13 June 2011 - 07:43 PM, said:

"And once again, the meow became a roar"


Posted Image
0

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users