NYJetsFan.com Forums: Jamal Westerman And Brandon Renkart Get Praise From Shefter Via Twitter - NYJetsFan.com Forums

Jump to content

Toggle shoutbox NYJETSFAN BANTER

Jets dominating so far also rob likes weak tea
MikeGangGree... Icon : (Today, 10:10 AM) BE SMART
JSOTF Icon : (Today, 10:10 AM) going to get him killed here
MikeGangGree... Icon : (Today, 10:11 AM) Go for the BLOCK!!!!
MikeGangGree... Icon : (Today, 10:11 AM) 11 men come after it
JSOTF Icon : (Today, 10:11 AM) I think that's the same 3 plays, can we steel some more points here?
MikeGangGree... Icon : (Today, 10:11 AM) ok 10
JSOTF Icon : (Today, 10:11 AM) damn
MikeGangGree... Icon : (Today, 10:11 AM) Holding us
ROBJETS Icon : (Today, 10:11 AM) They wouldn't have crap without those pi's the Revis call was a hold not a pi
MikeGangGree... Icon : (Today, 10:12 AM) lets go to half
MikeGangGree... Icon : (Today, 10:12 AM) 2 holding calls
JSOTF Icon : (Today, 10:12 AM) what a punt there
MikeGangGree... Icon : (Today, 10:12 AM) We held the gunner
JSOTF Icon : (Today, 10:12 AM) brb, beer time
MikeGangGree... Icon : (Today, 10:13 AM) 20-7 Halftime
MikeGangGree... Icon : (Today, 10:14 AM) Ok back to Kerley doing PR. I was talking with some fans at the game last week and we came up with some of a point
ROBJETS Icon : (Today, 10:14 AM) Half time sucks with no other games on. Seems weird
MikeGangGree... Icon : (Today, 10:14 AM) He might suck at PR but at least he catch's them
ROBJETS Icon : (Today, 10:15 AM) Just using to seeing other games on the first and second round Sunday games
MikeGangGree... Icon : (Today, 10:15 AM) And the point at the end of a punting play is to make sure your team gets the ball back no matter what
ROBJETS Icon : (Today, 10:16 AM) I'm drinking some strong ass tea and the caffeine in it is making me ADD. Like I'm amped up to much for real and almost freaking out waiting for 2nd half. I won make my Tea that strong again lol
MikeGangGree... Icon : (Today, 10:17 AM) They have 85 Yards of offense
ROBJETS Icon : (Today, 10:17 AM) I'm going to water this tea down
MikeGangGree... Icon : (Today, 10:18 AM) Its Mtn Dew for me
MikeGangGree... Icon : (Today, 10:19 AM) We are a so much better team with decker and Ivory
ROBJETS Icon : (Today, 10:21 AM) Yeah I get you but I pretty much gave up on caffeine years ago except for tea at times. I use tea bags making it but I mad it to damn strong. I feel like when I was in my 20's doing a few lines of powder. Feel like I need to run so me damn laps. Tea is not just strong its overboard strong
azjetfan Icon : (Today, 10:22 AM) Anyone got a stream?
azjetfan Icon : (Today, 10:23 AM) What was the kids name on southpark with the caffeine? Tweek
ROBJETS Icon : (Today, 10:23 AM) I had some coffee from a store strong like that driving to the pet store 2 hours away from me and it was hard to drive.ninliterally had to stop and run laps. They triple dose the coffee or something. I drank half and tossed the rest. Lol
JSOTF Icon : (Today, 10:25 AM) The Hoff!
ROBJETS Icon : (Today, 10:25 AM) I don't lik being this amped with a racing heart so hope this shit wears off. Back to water for now
ROBJETS Icon : (Today, 10:26 AM) I will take a damn Valium. That will help
ganggreen2003 Icon : (Today, 10:26 AM) Time for the 2nd half
JSOTF Icon : (Today, 10:26 AM) lol
JSOTF Icon : (Today, 10:27 AM) Jets get the ball, watch for an onside kick
JSOTF Icon : (Today, 10:27 AM) 110 yards rushing that half for us
XvNukemHighvX Icon : (Today, 10:27 AM) man they better not throttle back
azjetfan Icon : (Today, 10:27 AM) I am tired of seeing Fitz under throwing WRs.
MikeGangGree... Icon : (Today, 10:28 AM) J-E-T-S JETS JETS JETS!!!!
MikeGangGree... Icon : (Today, 10:28 AM) Lets go boys
MikeGangGree... Icon : (Today, 10:28 AM) run that damn ball
XvNukemHighvX Icon : (Today, 10:28 AM) better then throwing to the dfeender accurately like geno though
JSOTF Icon : (Today, 10:28 AM) omg
MikeGangGree... Icon : (Today, 10:29 AM) Come what was that
ROBJETS Icon : (Today, 10:29 AM) My own damn fault. I boiled the tea bags last night and just put the pan with the tea bags in it in the fridge for like 12 hours before finishing it
Resize Shouts Area

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Jamal Westerman And Brandon Renkart Get Praise From Shefter Via Twitter

#1 User is offline   S-Dubb Icon

  • 2008 Best Insider Award
  • Icon
  • View blog
  • Group: Assistant Admin
  • Posts: 31,145
  • Joined: 02-May 05
  • Gender:Male
  • Location:---
  • Interests:Hardcore Jets & Knicks fan - Gym rat - health and nutrition - family man and proud father.

    Twitter: @NYJETSFANCOM

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 02 August 2009 - 06:36 PM

per his twitter: Adam_Schefter: Two Rutgers standouts @ Jets camp: DE Jamaal Westerman and Brandon Renkart. Both look like they'll make it.

#2 User is online   Jetsfan0099 Icon

  • Assistant Head Coach
  • Icon
  • Group: Moderator
  • Posts: 17,126
  • Joined: 30-July 05
  • Gender:Male
  • Location:New Jersey

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 02 August 2009 - 08:11 PM

I really want to see Westerman play this preseason, hearing Ryan rave about him gets me excited that we found a gem here. Would be nice if we found our own version of a Adalius Thomas or something for Ryan's defense.

Schefter also praised Dwight Lowery saying how he'll push Sheppard for the starting spot. Lowery looks more cut this season, seems like he dropped some weight and focused on getting quicker.
Posted Image

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users