NYJetsFan.com Forums: Karen Keyes - NYJetsFan.com Forums

Jump to content

Toggle shoutbox NYJETSFAN BANTER

ALL WE NEEDED WAS A FIELD GOAL
santana Icon : (19 October 2014 - 02:54 PM) brian shottenheimer must of lost his mind haha
V DidDy 210 Icon : (19 October 2014 - 03:11 PM) fuckin orton
V DidDy 210 Icon : (19 October 2014 - 03:11 PM) how does he keep doing it?
santana Icon : (19 October 2014 - 04:53 PM) Jack Daniels
santana Icon : (19 October 2014 - 06:25 PM) murray horse
santana Icon : (19 October 2014 - 08:28 PM) GOD DAMN IT ANQUAN
santana Icon : (19 October 2014 - 08:29 PM) what is this amateur hour!?!?!?
santana Icon : (19 October 2014 - 08:29 PM) come on!
ganggreen2003 Icon : (19 October 2014 - 08:43 PM) Manning just broke the Passing TD record
ganggreen2003 Icon : (19 October 2014 - 08:44 PM) :boredom: we could of had him a few years ago
ganggreen2003 Icon : (19 October 2014 - 08:44 PM) but at least he didn't break it on us
santana Icon : (19 October 2014 - 08:45 PM) I don't think he wanted to be here
santana Icon : (19 October 2014 - 08:46 PM) I don't really care for passing records being broken. Qbs now have a lot of rules in their favor
santana Icon : (19 October 2014 - 08:46 PM) I mean even the catch that got them into the redzone was a PI call that wouldnt of been called when favre played
Jetsman05 Icon : (20 October 2014 - 05:16 AM) is that a suggestion that Favre was a better QB than Peyton?
santana Icon : (20 October 2014 - 08:05 AM) No it's a suggestion that passing records today are a bit skewed by the modern rules
santana Icon : (20 October 2014 - 08:05 AM) everyone knows Favre is the bestest ever that's not even an argument duhhhhh
santana Icon : (20 October 2014 - 01:18 PM) Cool jets throw blanket - http://www.woot.com/...ref=cnt_wp_2_22
Jetsfan115 Icon : (20 October 2014 - 01:21 PM) jets slippers yo
santana Icon : (20 October 2014 - 01:37 PM) jets slippers the OG of cool
ganggreen2003 Icon : (20 October 2014 - 07:10 PM) so Harvin will be wearing #16
MikeGangGree... Icon : (20 October 2014 - 07:22 PM) 10 and 6
MikeGangGree... Icon : (20 October 2014 - 07:22 PM) 10 and 6
MikeGangGree... Icon : (20 October 2014 - 07:22 PM) 10 and 6
MikeGangGree... Icon : (20 October 2014 - 07:22 PM) 10 and 6
MikeGangGree... Icon : (20 October 2014 - 07:22 PM) WOOOOOO
MikeGangGree... Icon : (20 October 2014 - 07:22 PM) 9 wins a row for the Jets!!
santana Icon : (20 October 2014 - 10:28 PM) streets is real
santana Icon : (Yesterday, 12:36 PM) hey 05.. yo 05... 05!!!!
santana Icon : (Yesterday, 12:36 PM) UEFA TIME
Jetsfan0099 Icon : (Yesterday, 01:35 PM) Jets to sign Kerley to a 4 year extension
Jetsfan115 Icon : (Yesterday, 01:43 PM) he's a good slot WR, i'm assuming we got him cheap, can't complain
Jetsfan115 Icon : (Yesterday, 01:43 PM) we need to lock up wilk. but if harvin pans out, were set at WR for the next 4 years as decker, kerly, and harvin are all under contract.
Jetsfan115 Icon : (Yesterday, 01:44 PM) Ivory is good too, we need a speed back (CJ sin't cuting it) and some o-line and mainly a QB
Jetsfan0099 Icon : (Yesterday, 01:46 PM) Our offensive weapons aren't bad, need a qb and ol
Jetsfan115 Icon : (Yesterday, 02:09 PM) they were bad when decker was hurt and it was nelson and kerly starting and salas in the slot
HarlemHxC814 Icon : (Yesterday, 02:40 PM) That damn street thug Kerley
Jetsfan0099 Icon : (Yesterday, 04:18 PM) Yeah because Nelson is terrible, Salas is no more than a #4 kind of wr
HarlemHxC814 Icon : (Yesterday, 04:55 PM) Can we focus more on this street thug who is stealing $16 million from the team!?
Jetsfan115 Icon : (Yesterday, 05:05 PM) salas shouldn't be on an NFL roster. #4 WR is a bit generous
santana Icon : (Yesterday, 06:00 PM) extending kerley is a great move. i could see another team poaching him off the roster real fast.
Jetsfan0099 Icon : (Yesterday, 06:17 PM) Salas isn't that bad, hes made some plays for us this season.
Jetsfan0099 Icon : (Yesterday, 06:17 PM) You know who shouldn't be on a NFL roster, Salim Hakim. IDK why hes still on the Jets, he was TERRIBLE at KR and has no value as a WR. Waste of a roster spot IMO
Jetsfan0099 Icon : (Yesterday, 06:18 PM) Percy Harvin will be our KR now, I would imagine. Hes electric at it
Jetsfan115 Icon : (Yesterday, 06:48 PM) yeah hakim is another one i don't understand. he is even attempting to play WR and got benched at KR
Resize Shouts Area

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

Karen Keyes From Jets official page

#1 User is offline   Swissle Icon

  • LB Coach
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 1,665
  • Joined: 05-April 05

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 31 July 2007 - 07:35 PM

Does anybody like that chic? I think its gnarly that the lady knows her shit so well, but don't you think the Jets HR could do better? I mean cmon, she knows her shit, and would probably be cool to take come after a few drinks, but she isn't the best hostess and NY could def find a hotter girl to take her spot.




0

#2 User is online   reg83ny Icon

  • TMZ Correspondent
  • Icon
  • Group: Moderator
  • Posts: 4,557
  • Joined: 30-March 05
  • Gender:Male
  • Location:Beantown...I missed NY

  • MLB:

Posted 31 July 2007 - 07:46 PM

Love her. She knows her shit. Always upbeat with those reports.
0

#3 User is offline   S-Dubb Icon

  • 2008 Best Insider Award
  • Icon
  • View blog
  • Group: Assistant Admin
  • Posts: 31,145
  • Joined: 02-May 05
  • Gender:Male
  • Location:---
  • Interests:Hardcore Jets & Knicks fan - Gym rat - health and nutrition - family man and proud father.

    Twitter: @NYJETSFANCOM

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 31 July 2007 - 07:52 PM

Man forget that broad. Sometimes I won't even listen to report if shes in it. Get someone in there a little more witty and funny. Shes so got damn boring.

Get here outta here!
0

#4 User is offline   ganggreen_ewok Icon

  • 06 M. I. P. Award
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 4,813
  • Joined: 18-April 05
  • Gender:Male
  • Location:MEOWSBURG
  • Interests:Strolling on shady streets, you know the usual

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 31 July 2007 - 07:56 PM

Someone like Rachel Nickols hmmmmmmmmmmm hmmmmmmmm those are some fine jug err reporting

View Postganggreen_ewok, on 13 June 2011 - 07:43 PM, said:

"And once again, the meow became a roar"


Posted Image
0

#5 User is offline   Swissle Icon

  • LB Coach
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 1,665
  • Joined: 05-April 05

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 31 July 2007 - 11:09 PM

QUOTE (S-Dubb @ Jul 31 2007, 07:52 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Man forget that broad. Sometimes I won't even listen to report if shes in it... Get someone in there a little more witty and funny. Shes so got damn boring.

Get here outta here!


Thats along the lines of what I'm sayin, lol.




0

#6 User is offline   GreenRebel Icon

  • LB Coach
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 1,258
  • Joined: 16-July 07
  • Gender:Male
  • Location:North Jersey

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 01 August 2007 - 01:05 AM

hysterical.gif


I wish I thought of this post. I watch those videos all the time on the Jets homepage. Whenever she is reporting, I just gag. She is not good looking nor is she that good of a news reporter. Yes, she may know her stuff. But hell, if I was hired to do her job, I would know my shit too. The Jets can find better.
Posted Image
0

#7 User is offline   Amen Icon

  • Head Writer / 2008 Best Mod Award
  • Icon
  • Group: Moderator
  • Posts: 5,518
  • Joined: 17-April 05
  • Gender:Male

  • NFL Team:

Posted 01 August 2007 - 05:39 PM

Wow.. I thought I was bad. Y'all some superficial dudes aren't you? She knows her football and delivers information with enthusiasm and a smile on her face at all times. I'll take her over some brain dead bimbo reading off cue cards ANY DAY. I'm not watching Jets' reports to become infatuated with a hostess -- that's what Naked News is for. Ease up, fellas. I'm removing everything disrespectful in this post. If you want to critique her performance and methods as a reporter, then you're more than entitled to your opinions, but direct insults is not a go.

On top of that, this is a fairly well known Jets' forum and it's not out of the realm of possibility that people close to Karen, or Karen herself browse these forums. No need to be disrespectful.
0

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users