NYJetsFan.com Forums: Fans In North Carolina - NYJetsFan.com Forums

Jump to content

Toggle shoutbox NYJETSFAN BANTER

Jets drop another game vs Lions. Offense is bad
santana Icon : (29 September 2014 - 10:00 PM) Oh god what has KC done! GARAPAPOLLO UNLEASHED
ganggreen2003 Icon : (29 September 2014 - 10:01 PM) I hope someone lays a Mo Lewis on Garapapolo
ganggreen2003 Icon : (29 September 2014 - 10:01 PM) square in the chest
ganggreen2003 Icon : (29 September 2014 - 10:02 PM) so brady can get his knee broken again
santana Icon : (29 September 2014 - 10:03 PM) I'm scared
santana Icon : (29 September 2014 - 10:03 PM) this kid might be legit
santana Icon : (29 September 2014 - 10:04 PM) IT WASNT WORTH IT
ganggreen2003 Icon : (29 September 2014 - 10:04 PM) cmon KC
ganggreen2003 Icon : (29 September 2014 - 10:04 PM) wtf
ganggreen2003 Icon : (29 September 2014 - 10:04 PM) f***
ganggreen2003 Icon : (29 September 2014 - 10:04 PM) they let the rookie just drive it on them
ganggreen2003 Icon : (29 September 2014 - 10:05 PM) unacceptable
ganggreen2003 Icon : (29 September 2014 - 10:05 PM) now KC needs a TD
santana Icon : (29 September 2014 - 10:06 PM) It wasn't worth it :(
ganggreen2003 Icon : (29 September 2014 - 10:15 PM) KC has some big ol boys
ganggreen2003 Icon : (29 September 2014 - 10:19 PM) TY KC for bringing these overrated fucks back down to earth
azjetfan Icon : (29 September 2014 - 10:22 PM) I think 03 should be a mod. I think everyone should be.
azjetfan Icon : (29 September 2014 - 10:23 PM) What do we have to loose?
ganggreen2003 Icon : (29 September 2014 - 10:34 PM) our O better get their shit together starting this Sunday
ganggreen2003 Icon : (29 September 2014 - 10:34 PM) we need to be on our A game when we play Denver and the CHEATriots
ganggreen2003 Icon : (29 September 2014 - 10:34 PM) and Buffalo doesn't scare me
ganggreen2003 Icon : (29 September 2014 - 10:34 PM) but these next 3 games better get it's shit together
ganggreen2003 Icon : (29 September 2014 - 11:01 PM) maybe Idzik knew that MEvis was not as good anymore
Jetsfan0099 Icon : (30 September 2014 - 08:11 AM) Nah, fire idzik
Jetsfan0099 Icon : (30 September 2014 - 08:12 AM) Milber is expected to play this week, how nice of him
Jetsfan0099 Icon : (30 September 2014 - 08:14 AM) The chargers are going to be tough
Jetsfan115 Icon : (30 September 2014 - 10:22 AM) well there is a silver lining to this season, tom brady sucks and so do the pats
Jetsfan0099 Icon : (30 September 2014 - 11:48 AM) Jets sign John Conner back, with Bohannon injured at FB
Jetsfan0099 Icon : (30 September 2014 - 11:49 AM) that is why they should consider starting Vick, they could compete for the divsion with solid QB play. Can Rex really afford to sit there waiting for things to click with Geno while he keeps throwing INTs?
Jetsfan115 Icon : (30 September 2014 - 12:26 PM) i didn't even notive bohannon was hurt
Jetsfan115 Icon : (30 September 2014 - 12:28 PM) vick gives us a chance to win now, geno can still learn as a backup
santana Icon : (30 September 2014 - 01:28 PM) I miss T Bo already
ganggreen2003 Icon : (30 September 2014 - 02:35 PM) The raiders are a dumpster fire
ganggreen2003 Icon : (30 September 2014 - 02:36 PM) they are naming Tony Sparano yes that Tony Sparano formally the OC of the NYJ and the wildcat whacko from Miami is the new interim HC for the Oakland Gayders
ganggreen2003 Icon : (30 September 2014 - 02:39 PM) well good thing we got rid of LaRon Landry since he just got suspended for PED's
Jetsfan115 Icon : (30 September 2014 - 03:08 PM) i'm not suprised. that guy looked like he was on roids
Jetsfan0099 Icon : (30 September 2014 - 06:10 PM) FIRE IDZIK
Chaos Icon : (Yesterday, 09:37 AM) fantasy help - Rivers and DJax for Dez and Tannehill? i'll be getting dez and tannehill. i'm the one proposing the trade.
Chaos Icon : (Yesterday, 09:41 AM) i have brees starting. they have eli.
2JBallar01 Icon : (Yesterday, 05:53 PM) I would do that trade. Djax has been horrible and with you having Brees as your starter, i would totally do that trade
Jetsfan0099 Icon : (Yesterday, 08:57 PM) START VICK
RetireChrebet Icon : (Yesterday, 08:59 PM) If that guy gives up dez for rivers and Jackson he's an idiot
RetireChrebet Icon : (Yesterday, 09:00 PM) I just traded dez and Steve smith for AJ green, Reggie Wayne, golden Tate and Stevan Ridley and I feel like I made a bad choice.
Chaos Icon : (Yesterday, 10:02 PM) they have no QB. 1-3 with eli/tannehill as your starter? i need another WR or RB to strengthen my team and Rivers is my best sell.
Chaos Icon : (Yesterday, 10:03 PM) kinda hoping to use the desperation to shore up my team
Resize Shouts Area

  • (26 Pages)
  • +
  • « First
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

Fans In North Carolina where can I watch games

#361 User is offline   JetsMan4012 Icon

  • D Coordinator
  • Icon
  • View blog
  • Group: Members
  • Posts: 2,159
  • Joined: 30-October 05
  • Location:here
  • Interests:poker, rapping, football,baseball,basketball,video games

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 03 June 2007 - 09:31 AM

QUOTE (ganggreen_ewok @ Jun 2 2007, 11:13 PM) <{POST_SNAPBACK}>
I'll post the lyrics if you want, I mean i got over it but you seem to still crank off crying to it. I would record it but my mp3 player catches on fire when i turn it on and I can't find my computer mic.
Why would I keep tabs on your sad, sorry life.
Uh oh, stay away ladies, this man is hot!
What are you gonna do, rap for them? That'll get you a humility fest.

ok i was normally thinking of not responding seeing how ur unbelievably far off on all your posts about my personal life. second, if u got over it, then y r u still carrying on this shit with me, wouldnt that at least still be in ur mind as long as arguing with me is going on. and i have rapped for a few of them and all of them thought it was really good, they asked me to not me offering. i know that theirs ppl like amen on this site who know allot more about rap then i do who think im not good, but theirs also ppl i know who know allot more about rap then u who think im good so
"They think we spellin iverson when the beef all done cuz you be on I-Vs in the E-R son"- 40 Cal
" Winning isn't everything; its the only thing"



RIP Uncle Bob 5/12/06
0

#362 User is offline   jets0n Icon

  • Assistant Head Coach
  • PipPipPipPipPipPip
  • Group: MOD SS
  • Posts: 7,513
  • Joined: 31-March 05
  • Gender:Male
  • Location:Atlanta | A-Town | The Dirty South

  • NFL Team:

Posted 03 June 2007 - 12:08 PM

Wow you guys are all pretty gay.

LMAO! SMACKDOWN MOTHAFUCKA!
0

#363 User is offline   kobeskool Icon

  • D Coordinator
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 2,925
  • Joined: 13-November 06
  • Gender:Male

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 03 June 2007 - 01:04 PM

QUOTE (jets0n @ Jun 3 2007, 12:08 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Wow you guys are all pretty gay.

LMAO! SMACKDOWN MOTHAFUCKA!

We can't all me as cool as you. crazy.gif
0

#364 User is offline   BESTHANDS8381 Icon

  • LB Coach
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 1,901
  • Joined: 11-March 06
  • Gender:Male

  • NFL Team:

Posted 03 June 2007 - 08:54 PM

QUOTE (kobeskool @ Jun 3 2007, 02:04 PM) <{POST_SNAPBACK}>
We can't all me as cool as you. crazy.gif


wow, and u get on me for spelling ahahhahah

I think u meant to say "we cant all BE as cool as you" lol hysterical.gif

Chad= Cheerleader
0

#365 User is offline   kobeskool Icon

  • D Coordinator
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 2,925
  • Joined: 13-November 06
  • Gender:Male

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 03 June 2007 - 09:05 PM

QUOTE (BESTHANDS8381 @ Jun 3 2007, 08:54 PM) <{POST_SNAPBACK}>
wow, and u get on me for spelling ahahhahah

I think u meant to say "we cant all BE as cool as you" lol hysterical.gif

Wow, one spelling error. Atleast I am not a dumb ass that mispells every word.
0

#366 User is offline   ganggreen_ewok Icon

  • 06 M. I. P. Award
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 4,813
  • Joined: 18-April 05
  • Gender:Male
  • Location:MEOWSBURG
  • Interests:Strolling on shady streets, you know the usual

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 03 June 2007 - 10:05 PM

QUOTE (JetsMan4012 @ Jun 3 2007, 09:31 AM) <{POST_SNAPBACK}>
but theirs also ppl i know who know allot more about rap then u who think im good so

There are/alot*** by the way. I don't think any of your little Paul Wall friends know more about rap than I do, not to toot my horn, but all you know is main stream stuff. You have no knowledge of real hip hop. You still suck, no matter what anyone says.

QUOTE (jets0n @ Jun 3 2007, 12:08 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Wow you guys are all pretty gay.

LMAO! SMACKDOWN MOTHAFUCKA!

Hahahha that made me chuckle

View Postganggreen_ewok, on 13 June 2011 - 07:43 PM, said:

"And once again, the meow became a roar"


Posted Image
0

#367 User is offline   jets0n Icon

  • Assistant Head Coach
  • PipPipPipPipPipPip
  • Group: MOD SS
  • Posts: 7,513
  • Joined: 31-March 05
  • Gender:Male
  • Location:Atlanta | A-Town | The Dirty South

  • NFL Team:

Posted 03 June 2007 - 11:55 PM

QUOTE (ganggreen_ewok @ Jun 3 2007, 11:05 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Hahahha that made me chuckle


Me too hysterical.gif
0

#368 User is offline   JetsMan4012 Icon

  • D Coordinator
  • Icon
  • View blog
  • Group: Members
  • Posts: 2,159
  • Joined: 30-October 05
  • Location:here
  • Interests:poker, rapping, football,baseball,basketball,video games

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 04 June 2007 - 04:37 PM

QUOTE (ganggreen_ewok @ Jun 3 2007, 11:05 PM) <{POST_SNAPBACK}>
There are/alot*** by the way. I don't think any of your little Paul Wall friends know more about rap than I do, not to toot my horn, but all you know is main stream stuff. You have no knowledge of real hip hop. You still suck, no matter what anyone says.
Hahahha that made me chuckle

LMFAO at only knowing about mainstream rap. i dont even listen to mainstream rap, u know the most mainstream person i listen to? lil wayne and thats only some of his songs, and dipset too but i like their less mainstream songs more. my favorite rapper is tupac, i listen to NWA, i listen to Biggie, i listen to DMX(and not only up in here and shit like that), i listen to others who arent mainstream. i dont even listen to main stream rap, i dont like most rap anyways. and if my friends only knew about mainstream rap, wouldnt they say i suck cause im not a pure hook writer
"They think we spellin iverson when the beef all done cuz you be on I-Vs in the E-R son"- 40 Cal
" Winning isn't everything; its the only thing"



RIP Uncle Bob 5/12/06
0

#369 User is offline   JetsMan4012 Icon

  • D Coordinator
  • Icon
  • View blog
  • Group: Members
  • Posts: 2,159
  • Joined: 30-October 05
  • Location:here
  • Interests:poker, rapping, football,baseball,basketball,video games

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 04 June 2007 - 04:38 PM

QUOTE (ganggreen_ewok @ Jun 3 2007, 11:05 PM) <{POST_SNAPBACK}>
There are/alot*** by the way. I don't think any of your little Paul Wall friends know more about rap than I do, not to toot my horn, but all you know is main stream stuff. You have no knowledge of real hip hop. You still suck, no matter what anyone says.
Hahahha that made me chuckle

LMFAO at only knowing about mainstream rap. i dont even listen to mainstream rap, u know the most mainstream person i listen to? lil wayne and thats only some of his songs, and dipset too but i like their less mainstream songs more. my favorite rapper is tupac, i listen to NWA, i listen to Biggie, i listen to DMX(and not only up in here and shit like that), i listen to others who arent mainstream. i dont even listen to main stream rap, i dont like most rap anyways. and if my friends only knew about mainstream rap, wouldnt they say i suck cause im not a pure hook writer
"They think we spellin iverson when the beef all done cuz you be on I-Vs in the E-R son"- 40 Cal
" Winning isn't everything; its the only thing"



RIP Uncle Bob 5/12/06
0

#370 User is offline   richkotite2007 Icon

  • Drafted Rookie
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 57
  • Joined: 06-March 07

  • NFL Team:

Posted 04 June 2007 - 04:50 PM

QUOTE (JetsMan4012 @ Jun 4 2007, 05:38 PM) <{POST_SNAPBACK}>
LMFAO at only knowing about mainstream rap. i dont even listen to mainstream rap, u know the most mainstream person i listen to? lil wayne and thats only some of his songs, and dipset too but i like their less mainstream songs more. my favorite rapper is tupac, i listen to NWA, i listen to Biggie, i listen to DMX(and not only up in here and shit like that), i listen to others who arent mainstream. i dont even listen to main stream rap, i dont like most rap anyways. and if my friends only knew about mainstream rap, wouldnt they say i suck cause im not a pure hook writer


Jetsman, you pile of dung! I have heard the crap you spew out and it made me want to regurgitate! You are a disgrace to music!
0

#371 User is offline   JetsMan4012 Icon

  • D Coordinator
  • Icon
  • View blog
  • Group: Members
  • Posts: 2,159
  • Joined: 30-October 05
  • Location:here
  • Interests:poker, rapping, football,baseball,basketball,video games

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 04 June 2007 - 06:32 PM

QUOTE (richkotite2007 @ Jun 4 2007, 05:50 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Jetsman, you pile of dung! I have heard the crap you spew out and it made me want to regurgitate! You are a disgrace to music!

hey dumb ass, check out my music myspace, myspace.com/mcrd01, and ur gonna say i disgrace music? my subjects r about REAL MATTERS, about REAL LIFE. btw lets see u do even close to the shit i do
"They think we spellin iverson when the beef all done cuz you be on I-Vs in the E-R son"- 40 Cal
" Winning isn't everything; its the only thing"



RIP Uncle Bob 5/12/06
0

#372 User is offline   BESTHANDS8381 Icon

  • LB Coach
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 1,901
  • Joined: 11-March 06
  • Gender:Male

  • NFL Team:

Posted 04 June 2007 - 08:47 PM

QUOTE (kobeskool @ Jun 3 2007, 10:05 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Wow, one spelling error. Atleast I am not a dumb ass that mispells every word.


yea where is that dumbass that mispells every word?? cus i dont see um crazy.gif

Chad= Cheerleader
0

#373 User is offline   ganggreen_ewok Icon

  • 06 M. I. P. Award
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 4,813
  • Joined: 18-April 05
  • Gender:Male
  • Location:MEOWSBURG
  • Interests:Strolling on shady streets, you know the usual

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 04 June 2007 - 09:02 PM

QUOTE (JetsMan4012 @ Jun 4 2007, 04:38 PM) <{POST_SNAPBACK}>
LMFAO at only knowing about mainstream rap. i dont even listen to mainstream rap, u know the most mainstream person i listen to? lil wayne and thats only some of his songs, and dipset too but i like their less mainstream songs more. my favorite rapper is tupac, i listen to NWA, i listen to Biggie, i listen to DMX(and not only up in here and shit like that), i listen to others who arent mainstream. i dont even listen to main stream rap, i dont like most rap anyways. and if my friends only knew about mainstream rap, wouldnt they say i suck cause im not a pure hook writer

I love how you call yourself a writer. Cracks me up everytime. You said, " i dont even listen to mainstream rap" twice, the second time you managed to spell "mainstream" differently, it's sad really. Back on topic, you said it twice yet the only artists you name ARE ALL MAINSTREAM RAPPERS. Sweet Moses you are stupid.

QUOTE (JetsMan4012 @ Jun 4 2007, 06:32 PM) <{POST_SNAPBACK}>
hey dumb ass, check out my music myspace, myspace.com/mcrd01, and ur gonna say i disgrace music? my subjects r about REAL MATTERS, about REAL LIFE. btw lets see u do even close to the shit i do

He's keepin it real, y'all. You are such a tool, it's unbelievable.

View Postganggreen_ewok, on 13 June 2011 - 07:43 PM, said:

"And once again, the meow became a roar"


Posted Image
0

#374 User is offline   JetsMan4012 Icon

  • D Coordinator
  • Icon
  • View blog
  • Group: Members
  • Posts: 2,159
  • Joined: 30-October 05
  • Location:here
  • Interests:poker, rapping, football,baseball,basketball,video games

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 04 June 2007 - 09:12 PM

QUOTE (ganggreen_ewok @ Jun 4 2007, 10:02 PM) <{POST_SNAPBACK}>
I love how you call yourself a writer. Cracks me up everytime. You said, " i dont even listen to mainstream rap" twice, the second time you managed to spell "mainstream" differently, it's sad really. Back on topic, you said it twice yet the only artists you name ARE ALL MAINSTREAM RAPPERS. Sweet Moses you are stupid.
He's keepin it real, y'all. You are such a tool, it's unbelievable.

first off, what would u consider underground? cause i know that they sold big and shit but its not like their big now or any of that. what were u expecting me to throw out some unknowns name that ive never heard of. sry that i dont know some guy from ur local town whose sick. and actually yes i am 'keeping it real' if u want to call it that cause im talking about real shit and talking about real shit tahts going on in my life, yea ur gonna pull out the glock block whatever shit, but thats not what my stuff on my myspace and on my CD's is about
"They think we spellin iverson when the beef all done cuz you be on I-Vs in the E-R son"- 40 Cal
" Winning isn't everything; its the only thing"



RIP Uncle Bob 5/12/06
0

#375 User is offline   kobeskool Icon

  • D Coordinator
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 2,925
  • Joined: 13-November 06
  • Gender:Male

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 04 June 2007 - 09:24 PM

QUOTE (BESTHANDS8381 @ Jun 4 2007, 08:47 PM) <{POST_SNAPBACK}>
yea where is that dumbass that mispells every word?? cus i dont see um crazy.gif

ur knot ceeing dem? crazy.gif
0

#376 User is offline   BESTHANDS8381 Icon

  • LB Coach
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 1,901
  • Joined: 11-March 06
  • Gender:Male

  • NFL Team:

Posted 04 June 2007 - 11:05 PM

QUOTE (kobeskool @ Jun 4 2007, 10:24 PM) <{POST_SNAPBACK}>
ur knot ceeing dem? crazy.gif


thurs more than one?? see u gotta be specific, cant find them if u dont tell me thurs more than one silly. btw nice try, fact is, its computer i really dont care how my typin looks, im glad yr so artificial though wink.gif u r the perfect Kobe fan.

and if u eva try to question my intelligence, well thats just a battle yr not eva gunna win cus i use what ive been blessed wit but thanx.

Chad= Cheerleader
0

#377 User is offline   jets0n Icon

  • Assistant Head Coach
  • PipPipPipPipPipPip
  • Group: MOD SS
  • Posts: 7,513
  • Joined: 31-March 05
  • Gender:Male
  • Location:Atlanta | A-Town | The Dirty South

  • NFL Team:

Posted 05 June 2007 - 10:25 AM

QUOTE (kobeskool @ Jun 5 2007, 12:40 AM) <{POST_SNAPBACK}>
ur rite. I wil know queztion ur intelilgence of buttt raping menz.

Edit: I want it from the front because



I <3 Balls, just accept it!


LMAO Again!

hysterical.gif
0

#378 User is offline   ganggreen_ewok Icon

  • 06 M. I. P. Award
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 4,813
  • Joined: 18-April 05
  • Gender:Male
  • Location:MEOWSBURG
  • Interests:Strolling on shady streets, you know the usual

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 05 June 2007 - 02:31 PM

QUOTE (JetsMan4012 @ Jun 4 2007, 09:12 PM) <{POST_SNAPBACK}>
first off, what would u consider underground? cause i know that they sold big and shit but its not like their big now or any of that. what were u expecting me to throw out some unknowns name that ive never heard of. sry that i dont know some guy from ur local town whose sick. and actually yes i am 'keeping it real' if u want to call it that cause im talking about real shit and talking about real shit tahts going on in my life, yea ur gonna pull out the glock block whatever shit, but thats not what my stuff on my myspace and on my CD's is about

If you need me to explain what the underground scene is, then you obviously have never touched base with it. I'm more in tune with east coast independent hip hop than you are, and I LIVE IN AUSTIN TEXAS.

Seriously, you're stupid as hell, just get out of this thread because you can't talk shit for shit and you can't even make an argument to save yourself.

View Postganggreen_ewok, on 13 June 2011 - 07:43 PM, said:

"And once again, the meow became a roar"


Posted Image
0

#379 User is offline   kobeskool Icon

  • D Coordinator
  • Icon
  • Group: Members
  • Posts: 2,925
  • Joined: 13-November 06
  • Gender:Male

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 05 June 2007 - 02:40 PM

QUOTE (jets0n @ Jun 5 2007, 10:25 AM) <{POST_SNAPBACK}>
LMAO Again!

hysterical.gif

wut iz with u. stop changin mie post. hysterical.gif
0

#380 User is offline   JetsMan4012 Icon

  • D Coordinator
  • Icon
  • View blog
  • Group: Members
  • Posts: 2,159
  • Joined: 30-October 05
  • Location:here
  • Interests:poker, rapping, football,baseball,basketball,video games

  • NFL Team:

  • MLB:

Posted 05 June 2007 - 06:52 PM

QUOTE (ganggreen_ewok @ Jun 5 2007, 03:31 PM) <{POST_SNAPBACK}>
If you need me to explain what the underground scene is, then you obviously have never touched base with it. I'm more in tune with east coast independent hip hop than you are, and I LIVE IN AUSTIN TEXAS.

Seriously, you're stupid as hell, just get out of this thread because you can't talk shit for shit and you can't even make an argument to save yourself.

u said u know more about rap, since when did u have to know about the underground scene to know about rap, when i said they know more about rap then u i meant like talent wise, like if they hear one person freestyle they can tell if its good or not better then u can
"They think we spellin iverson when the beef all done cuz you be on I-Vs in the E-R son"- 40 Cal
" Winning isn't everything; its the only thing"



RIP Uncle Bob 5/12/06
0

  • (26 Pages)
  • +
  • « First
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users