NYJetsFan.com Forums: Hey Coach - Viewing Profile

Jump to content

Toggle shoutbox NYJETSFAN BANTER

Jets getting pushed around vs Chiefs
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:22 PM) Nice catch...OOB
ganggreen2003 Icon : (Today, 05:22 PM) OOB
ganggreen2003 Icon : (Today, 05:23 PM) he got that in bounds
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:23 PM) 3rd and 8
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:24 PM) Go for that shit
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:24 PM) 4th and f***ing 1
ganggreen2003 Icon : (Today, 05:24 PM) 4th and inches
ganggreen2003 Icon : (Today, 05:24 PM) GO FOR IT!!!!
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:24 PM) Come on O
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:25 PM) that's a nice stat
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:25 PM) 1 damn yard
ganggreen2003 Icon : (Today, 05:25 PM) time to make it 1-62
ganggreen2003 Icon : (Today, 05:25 PM) GET THIS SHIT!!!!
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:26 PM) 1ST DOWN
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:26 PM) For real bud
ganggreen2003 Icon : (Today, 05:26 PM) QUINCY
ganggreen2003 Icon : (Today, 05:26 PM) ENUN-WHO??? ENUNWA!!!!!
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:26 PM) WTF WAS THAT GARBADGE
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:27 PM) 2nd down
ganggreen2003 Icon : (Today, 05:27 PM) wow WTF
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:27 PM) WOW
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:27 PM) WOW
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:27 PM) f***
ganggreen2003 Icon : (Today, 05:27 PM) f*** f*** f*** f*** f***
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:27 PM) 4 f***ing turnovers
ganggreen2003 Icon : (Today, 05:27 PM) that was a bad throw into coverage
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:28 PM) Who the hell was he throwing to
NJAzrael71 Icon : (Today, 05:28 PM) could he star the receiver down any more? wtf!
ganggreen2003 Icon : (Today, 05:30 PM) D needs to get 7
NJAzrael71 Icon : (Today, 05:31 PM) If the D or ST doesn't get 7, we don't get 7 this game
Jetsfan115 Icon : (Today, 05:32 PM) Only way we win is if the defense makes a big play. Our offense is pathetic this game
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:34 PM) Defense is playing like crap also
ganggreen2003 Icon : (Today, 05:34 PM) all 3 phases suck a fat one today
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:35 PM) 3rd and 6
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:36 PM) 4th and really short
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:36 PM) Revis is playing like shit
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:37 PM) just seemed like a poor try to tackle
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:37 PM) they going for it
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:37 PM) COME ON D!!
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:38 PM) Our ball
ganggreen2003 Icon : (Today, 05:38 PM) DENIED
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:38 PM) NOW COME THE f*** ON
ganggreen2003 Icon : (Today, 05:38 PM) this O really needs to get its shit together
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:40 PM) LETS GO FITZ
MikeGangGree... Icon : (Today, 05:40 PM) Nice pass fitz....................
Resize Shouts Area

Hey Coach's Profile User Rating: *****

Reputation: 0 Neutral
Group:
Members
Active Posts:
787(0.19 per day)
Most Active In:
Jets Huddle Archive (399 posts)
Joined:
31-March 05
Profile Views:
21,561
Last Active:
User is offline Mar 14 2013 06:30 PM
Currently:
Offline

Previous Fields

NFL Team:
New York Jets Helmet (White)
MLB:
Major League Baseball

Latest Visitors

Icon   Hey Coach has not set their status

My Information

Member Title:
2008 Best Avatar Award
Age:
42 years old
Birthday:
August 24, 1974
Gender:
Location:
Billerica,Mass

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me

Comments

  • (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  1. Photo

    S-Dubb Icon

    26 Jan 2009 - 08:53
    Let me guess your the one on the right?? hehehehehe
  2. Photo

    S-Dubb Icon

    17 Mar 2008 - 00:28
    Looks like we made that big splash!!! : )
  3. Photo

    Guest 

    15 Feb 2008 - 02:20
    Ready for yet another season of baseball. Schilling went down, so don't be surprised if your reign of AL East Champs stop after 1. It's funny these Mets fans though, they get a good starter once every 5 days, and they think they're great. Little do they know, their bullpen still sucks.
  4. Photo

    kobeskool Icon

    30 Sep 2007 - 15:08
    wait till we play yall in da alcs if ya ge there
  5. Photo

    Guest 

    25 Sep 2007 - 22:36
    I told you that you had nothing to worry about. I knew the Sox would win the division, i'm just hoping we play the Indians. If we make it, because Torre seems to like to see us lose, based on todays game against the Rays.
  6. Photo

    Guest 

    06 Sep 2007 - 12:39
    Hey, what do you think of my new avatar? lol
  7. Photo

    Guest 

    30 Aug 2007 - 22:26
    All I can say is that I enjoyed that series very much. You shouldn't be down on them. You're still up 5, but now we lead the wild card. Before this series I said our race for AL East was over, the chances got a little easier for us now, but you still got a good lead.
  8. Photo

    kobeskool Icon

    30 Aug 2007 - 19:15
    SWEEP
  9. Photo

    Guest 

    30 Aug 2007 - 00:32
    Says 6 right now for me... lol
  10. Photo

    kobeskool Icon

    13 Aug 2007 - 23:57
    4 games back!!!!!!
  11. Photo

    HarlemHxC814 Icon

    06 Jul 2007 - 15:30
    Yeah man..just figured it was time. I'm no longer a Hellfighter since I'm in college so I decided to rep the music I listen to. Don't tell me you're gonna shit on the name like everyone else, lol
  12. Photo

    kobeskool Icon

    06 May 2007 - 19:59
    What happened to Roger Clemens goin to the Sox? Roger is a yankeer, just accept it. LOL
  13. Photo

    HarlemHxC814 Icon

    04 May 2007 - 20:28
    I'm putting baseball on the backburner until hockey is over...my Rangers haven't failed me yet! lol
    Oh...in typical HHF fashion: Fvckin chowds!
  14. Photo

    kobeskool Icon

    27 Apr 2007 - 17:56
    This weekend at yankee stadium is gonna be a sweep. Dice K is goin down tonight.
  15. Photo

    Chadforpresidentin08 Icon

    20 Apr 2007 - 22:09
    That was pure luck and you know it!!! Can't stop A-Rod!!!
  • (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3